Regulamin

I. Forum

1. Rejestracja jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.

2. Regulamin musi być przestrzegany.

3. Zakaz umieszczania na forum treści:

* Łamiących prawa autorskie, to nie jest forum warezowe.
* Rasistowskich, nazistowskich.
* Erotycznych, pornograficznych (poza wyznaczony dział).
* Obrażających innych użytkowników.
* Reklamujących fora o zbliżonej tematyce.
* Tematów których zadaniem jest pozyskanie jakich kolwiek korzyści finansowych itp.
* Zabrania się podawania linków referencyjnych i zarobkowych.

4. Jeżeli ktoś Cię uraził, napisz Prywatną Wiadomość jednemu z Administratorów lub osobie odpowiedzialnej za forum, a zostaną podjęte odpowiednie kroki osobie która Cię uraziła.

5. Administratorzy ani Moderatorzy nie odpowiadają za treści umieszczone na forum.



II. Tematy

1. Założenie tematu:

* temat należy założyć w odpowiednim dziale
* zabrania się zakładania 2 takich samych tematów, albo gdy takowy istnieje
* nie zaśmiecamy i nie offtopujemy w temacie, sprawy prywatne rozwiązujemy przez prywatne wiadomości
* zabronione jest spamowanie, oraz nabijanie
* Nadaj odpowiednią (jasną i streszczającą problem) nazwę swojemu tematowi! Tematy z nazwami typu "PROBLEM" , "POMOCY", "BŁĄD" są nieprawidłowe i będą zamykane. W jednym temacie powinieneś poruszać tylko jeden problem.
* Zakaz ukrywania (hide), treści oraz linków odnośników prowadzących do tematów wewnątrz forum. Hide służy tylko i wyłącznie do ukrywania linków prowadzących bezpośrednio do pliku. Na serwerach typu, rapid, 4shared itp.

2. Używamy opcji edytuj, nie piszemy post pod postem, choć funkcja łącz posty jest włączona.

3. Jeśli temat został usunięty bądź zablokowany oznacza to że był niezgodny z regulaminem.

4. Maksymalna ilość opcji ankiety wynosi 20.

5. W postach i podpisie zakazuje się używania kolorów przeznaczonych dla grup oraz administracji:

* Zakazane kolory (i ich odcienie)
- czerwony - administrator
- zielony - moderator
- żółty - supportTeam



III. Użytkownicy

1. Jeden użytkownik może posiadać tylko jedno konto

2. Nick nie może zawierać treści zabronionych, jeżeli chcesz zmienić nick napisz do Administratora.

3. Avatar nie może przekraczać 150x150 pikseli, 60kb, oraz zawierać treści zabronionych.

4. Obrazek w podpisie nie może przekraczać 500x200 pikseli, oraz 100kb, zawierać treści zabronionych.

5. Na forum istnieją rangi, są one przypisywane z uwagi na ilość postów, oraz status na forum.

6. Widoczne nabijanie, w celu zwiększenia swojej rangi będzie karane warnem, a ilość postów zmniejszana ręcznie.

7. Zanim założysz konto, zastanów się. NIE USUWAMY KONT ! maile lub wiadomości PW z prośbą o usunięcie konta będą ignorowane.

8. Zakazuje się usuwania notatek moderatora, pod groźbą otrzymania ostrzeżenia.

9. Zakaz używania czcionki rozmiaru "Wielki" w podpisach lub postach.

10. Użytkownik nie ma prawa wymuszać podziękowań od innych, niestosowanie się do tego grozi warnem.

11. Za reklamowanie w podpisie innego forum konkurencyjnego lub namawianie innych na przejście na konkurencyjne forum grozi warnem lub nawet banem.

12. Zakładając konto na sisx.pl zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości (reklam wysyłanych na konto e-mail), które pomagają w utrzymaniu forum.



IV. ShoutBox

1. Reklamowanie forum w ShoutBoxie będzie karane Warnem.

2. ShoutBoxa nie zaśmiecamy.



V. Awatary i sygnaturki.

1. Zakaz umieszczania avatarów i sygnatur o treści erotycznej lub z podtekstem erotycznym.



VI. Ostrzeżenia

1. Za nieprzestrzeganie regulaminu użytkownik może zostać ukarany Ostrzeżeniem.

2. Po dostaniu 2 ostrzeżeń użytkownik dostaje zakaz pisania na forum, po 3 nie może wejść na forum.

3. Użytkownik może też zostać ukarany niemożliwością pisania Prywatnych Wiadomości, wyświetlania Avataru, Podpisu.

Regulamin | Polityka Prywatności | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS