Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
r jag ofta hundra eller fler
Labi1995
Stopień: 1
*

Liczba postów: 39

Reputacja: 0

Telefon: from friend

Soft: LONDON
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
r jag ofta hundra eller fler
Vivofit verkar g?ra ett mycket b?ttre jobb med att sp?ra k?rstr?ckor ?n mitt gamla Fitbit Ultra. Jag tror att placering p? handleden ?r nyckeln h?r och jag misst?nker att n?gon armbandmonterad IMG_4089 [1] enhet kommer att ?vertr?ffa ett midjekl?mma, ?tminstone baserat p? hur jag flyttar. Jag ?r nu mycket mer ?vertygad om att enheten ger en bra relativ uppskattning Nike Air Max 90 Womens av min aktivitetsniv? p? en given dag. Jag ?lskar det faktum att Vivofit kan synkronisera med ANT + pulsm?tare. Jag har anv?nt min med en Mio Link-armbandmonterad HRM (recension kommer snart!) Och har ?lskat kombinationsruta. Jag har dem sida vid sida p? samma handled (se bilden nedan) och det l?ter mig kontinuerligt avl?sa min hj?rtfrekvens p? en handled medan min Garmin 620 visar takt / avst?nd / tid etc. p? den andra handleden (jag jag ?r lite av en gadget junkie!). Min enda fr?ga med att anv?nda en pulsm?tare med Vivofit ?r att medan den synkroniseras registrerar den en aktivitet. Eftersom jag alltid registrerar mina k?rningar med en GPS-klocka leder det Nike Free Run 3.0 Dámské till att tv? versioner av varje aktivitet laddas upp till Garmin Connect (och d?rmed beh?ver ta bort Vivofit-versionen). Inte s?ker p? om det finns ett s?tt att st?nga Nike Free Run 3.0 Damen aktivitetssynkronisering med Vivofit, jag vill bara att de dagliga stegdata ska laddas upp - om du vet, skulle jag uppskatta ett tips i kommentarerna! Jag antar att det enkla svaret skulle vara att bara synkronisera HRM med klockan ist?llet f?r Vivofit, men det g?r att jag kan h?lla HR konstant synlig p? Vivofit medan du anv?nder GPS-klockan f?r andra dataf?lt (jag ?r sv?r s?).
?Tr?dl?s synkronisering. Vivofit kan synkronisera antingen med en dator via en USB ANT + -mottagare (med Garmin Express-programvara) eller med en smartphone via Bluetooth. Jag gillar det faktum att jag inte beh?ver ta av enheten fr?n min handled f?r att synkronisera mina data - med Fitbit Nike Air Max 90 Femme Noir skulle det ofta leda till att jag gl?mde att l?gga tillbaka den, ibland f?r dagar i taget. I fyra m?naders anv?ndning tycker jag att Vivofit bara har dragits av min handled tv? Nike Air Max 90 Homme g?nger, b?da g?nger eftersom l?set f?ngats p? n?got. Sp?rrhaken stannar mycket bra f?r mig och ingen risk f?r att Vivofit kommer p? toaletten (tyv?rr verkar detta vara ett vanligt klagom?l om klippbaserade tr?ningsband som bifogar ett midjeband!). Jag b?r ocks? notera att Vivofit kommer med tv? olika storlekar f?r att anpassa passformen till din handled. Du kan ocks? k?pa byte av Vivofit armband i olika f?rger. Om du ?r orolig f?r att Vivofit faller av, kan du ocks? k?pa l?sf?sten f?r att s?kerst?lla anslutningen. Garmin har nyligen omarbetat Garmin Connect-webbplatsen. Jag var ursprungligen inte galen om det, men det blir b?ttre (jag tror fortfarande att jag Nike Air Max 1 Dámské gillar den gamla sajten b?ttre). Vad jag tycker ?r dock att eftersom jag sedan l?nge har anv?nt Garmin GPS-klockor har jag nu alla mina fitnessdata placerade p? ett st?lle Adidas Superstar Hombre (dagliga steg + k?rdata). Ju mer jag kan f?renkla mitt digitala liv, desto b?ttre! Garmin Connect erbjuder massor av olika s?tt att visualisera data, men f?r det mesta ?r jag bara intresserad av dagliga och m?natliga aktivitets countsWhereas Jag k?nde som Fitbit Ultra missade steg ofta, s?rskilt p? k?rningar, jag k?nner mig som Vivofit ?r lite ?verdrivet k?nslig f?r icke -stegsr?relse. Till exempel f?r jag ofta hundra eller fler "steg" n?r jag borstar t?nderna. Jag bytte Vivofit till min icke dominerande v?nstra handled f?r att bek?mpa detta. Omv?nt utf?r en handledsmonterad sp?rare mindre bra om du trycker p? en gr?sklippare eller barnvagn eftersom din handled Nike Air Max 95 Womens inte kommer att r?ra sig lika mycket. I slut?ndan f?rv?ntar jag mig inte att fitnesssp?rare ?r 100% perfekta, och v?rdet f?r mig ?r mer i att ge en relativ uppskattning av min Nike Blazer Womens aktivitet fr?n dag till dag ?n att ge en exakt ?tg?rd av mina steg. Jag tar det f?rb?ttrade sp?rets stegsp?rning ?ver de utomordentliga "steg" -m?tningarna eftersom en stor del av mina steg varje vecka uppst?r vid k?rningar (?ven om jag spenderar mycket tid p? att klippa min gr?smatta varje vecka
15-06-2018 04:26
Szukaj postów Cytuj

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Regulamin | Polityka Prywatności | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS