Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
beter doen in schoenen met een
Labi1995
Stopień: 100
*

Liczba postów: 136

Reputacja: 0

Telefon: from friend

Soft: LONDON
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
beter doen in schoenen met een
Dus wat we overblijven is dat er geen sterke ondersteuning is voor een verschil in letselpercentages tussen nauwelijks Nike Air Presto Mujer beschikbare schoenen en meer traditionele schoenen. Mensen zullen in beide goed rennen, mensen zullen gewond raken in beide (maar misschien zijn de soorten verwondingen anders Nike Air Presto Homme - we zagen dit patroon spelen omdat schoenen in de jaren '70 van redelijk minimaal naar mooi gedempt waren). De wetenschap vertelt ons niet dat een van beide beter is dan de andere. Dit roept de vraag op: Waarom? In reactie op een Facebook-update die ik op de Runblogger FB-pagina over het Reuters-artikel heb geplaatst, stelde een lezer de volgende vraag:
"Hoe kan de wetenschap verbazingwekkende dingen als harttransplantaties, in-vitrofertilatie, Marsrovers, smartphones die direct toegang Nike Air Force 1 Womens hebben tot alles ter wereld, GPS-nauwkeurigheid enz. Beheren, maar kan ze het niet eens worden over wat voor soort schoenen we tijdens het hardlopen moeten dragen?" Nike Air Max 1 Womens Pink Mijn antwoord is vrij eenvoudig. Menselijke variatie. Mensen zijn geen robots of machines gebouwd op assemblagelijnen. We zijn variabel en de biologie is rommelig. Recente studies die bijvoorbeeld het genoom van Neanderthalers en Denisovans in kaart hebben gebracht, hebben aangetoond dat beide soorten hebben bijgedragen aan het moderne menselijke genoom en dat de hoeveelheid en het aandeel geografisch variabel zijn. Bijvoorbeeld, zoals gerapporteerd over Ancient-Origins.net: ongeveer 1,5 tot 2,1 procent van het DNA van alle mensen met een Europese afkomst kan worden herleid tot Neanderthalers. Percentages van Neanderthaler DNA zijn hoger onder Aziaten en inheemse Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens Amerikanen, die ook kleine percentages van Denisovan DNA.6 procent van het genoom van Australische Aborigines en inheemse Papoea-Nieuw-Guinea's behoren tot de Denisovan-soort. Nike Air Max 270 Womens Hierop gebaseerd ben ik ongeveer 2% Neanderthaler, wat ik erg gaaf vind en de gigantische noggin bovenop mijn schouders kan verklaren (welke Ik ben helaas overleden aan mijn dochter en de jongste zoon, ze hebben allebei meloenen). Een ander voorbeeld - mijn vriend Becki uit The Middle Miles is een chiropractische student en ze heeft onlangs een geweldig artikel gedeeld dat laat zien hoe anatomische variabiliteit in het skelet van invloed kan zijn op hoe mensen voeren squats uit. Bekijk het, de foto's zijn geweldig. Dus we zijn genetisch variabel, anatomisch variabel en fysiologisch variabel. De omgeving kan hier ook een grote rol spelen. Onze botten, Adidas Superstar Dames spieren en bindweefsels passen zich aan aan de stress die ze ervaren. Onze anatomie zal dus vari?ren op basis van een breed scala aan factoren. Dieet, geschiedenis van gebruik Nike Air Max 95 Damen van schoeisel, geschiedenis van het oefentype (ooit een hockeyspeler gerend? Het lijkt erop dat ze schaatsen. Ik had een klant die een ballerina was toen ze jonger was en ze liep op haar tenen.). Het punt is opnieuw dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Ik zou door kunnen gaan, maar het punt dat ik wil maken, is dat we niet moeten verwachten dat er één oplossing is die voor iedereen werkt als het gaat om hardloopschoenen (of vorm voor die materie), en de wetenschap lijkt dat uit te dragen door weinig verschil te vinden wanneer we het letselrisico tussen zeer uiteenlopende schoenen vergelijken. Sommige mensen zullen het beter doen in schoenen met een maximale Nike Air Max 2017 Femme demping, zoals Hokas, anderen zullen beter blootsvoets doen, en ja, sommigen hebben misschien een Brooks Beast nodig. Helaas houden we van nette en opgeruimde berichten die ons Asics Gel Lyte 3 Dames vertellen dat de ene weg de beste is, maar ik denk niet dat dit hier het geval is (misschien als we allemaal de hele dag blootsvoets de antilope op zijn gaan lopen, maar die dagen zijn al lang voorbij). einde van de dag is het een individuele reis om erachter te komen wat voor u en uw lichaam werkt, gezien uw genetica en achtergrond van het milieu. De wetenschap kan de vraag niet beantwoorden wat de beste loopschoen is, omdat het antwoord afhankelijk van de persoon zal verschillen. Omhels menselijke variabiliteit, we zijn een geweldige soort.
13-08-2018 08:07
Szukaj postów Cytuj

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Regulamin | Polityka Prywatności | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS