Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uit vergeleken met de Kinvara 3
Labi1995
Stopień: 200
*

Liczba postów: 226

Reputacja: 0

Telefon: from friend

Soft: LONDON
Podziękował: 0

Otrzymał podziękowań: 0
uit vergeleken met de Kinvara 3
Een paar weken geleden ontving ik een bericht van een van mijn vele schoenen spionnen over de hele wereld. Alex Raggers is een hardloper uit Nederland en tot zijn verbazing liep hij onlangs zijn plaatselijke hardloopwinkel binnen om te ontdekken dat ze de nieuwe (en langverwachte) Saucony Virrata in voorraad hadden. Gezien het Nike Air Max Zero Femme feit dat ik erg ge?nteresseerd ben in de Virrata, gezien mijn eerdere positieve ervaringen met Saucony-schoenen (met name de Kinvara en de A5), vroeg ik Alex of hij me zijn eerste gedachten over de schoen kon toesturen. Hij stuurde me veel meer dan een paar gedachten, dus ik vroeg hem of ik wat hij hier op de blog schreef kon posten. Wat volgt zijn Alex's eerste gedachten Nike Air Max 97 Donne over de Virrata op basis van vergelijkingen met de Kinvara 3, evenals zijn ervaring met een eerste paar runs. Aarzel niet om aska vragen in de comments te plaatsen (ik kan de schoen zelf morgen zien wanneer ik het Saucony hoofdkwartier bezoek). Gisteren was ik zeer verrast om de Saucony Virrata te vinden in mijn plaatselijke winkel, Running Center in Roosendaal, Nederland. Het is eigenlijk een vrij conservatieve winkel als het gaat om schoenkeuze, maar ik denk dat het brengen van de Saucony Kinvaras de weg vrijmaakte voor de Virrata (mijn frequente verzoeken om meer Nike Air Max 1 Womens minimale schoenen hebben misschien ook een beetje geholpen!). Als een Nederlandse man , Ik had graag de Virratas met de oranje zolen gezien die ik ergens online spotte Nike Air Force 1 Femme (Runblogger Opmerking: ik geloof dat Alex naar deze verwijst), maar je kunt niet alles hebben, vooral als Nike Air Max 1 Womens je een schoen krijgt die de meeste hardlopers hebben nog te zien in persoon. De kleur die ik kon kopen lijkt op een update van mijn Kinvara 3: kleurselectie in Nederland is meestal beperkt, dus hoewel ik liever een ander kleurenschema had, kocht ik de Virratas meteen omdat ik niet verwachtte zie ze op voorraad. Gewicht in maat US10: Virrata is 199 gram, K3 228 gram (op mijn keukenweegschaal). Dat is bijna 13% reductie. Het voelt alsof het grootste deel van het gewichtsverschil afkomstig is van een lichtere zool. Het materiaal van de zool doet me denken aan mijn Saucony Hattoris. Dezelfde kleur, hetzelfde materiaal? Soles: Saucony Kinvara 3 (boven), Saucony Virrata (onder) De Virrata ziet er van boven smaller uit vergeleken met de Kinvara 3 (zie foto hieronder), maar voelt Nike Air Presto Mens het Nike Air Max 97 Femme tegenovergestelde. Het voelt eigenlijk een beetje ruimer rond Nike Air Max 90 Femme mijn tenen. Hoogte van de hielsteun is lager. Het voelt vrij vlak onder de bal van mijn voeten. Het uiteinde van de toebox lijkt net iets lager te zitten. Rond de enkel is de ondersteuning duidelijk lager. Het ontbreekt aan de extra 'hydramax' kraagondersteuningspods aan weerszijden van de K3. Het bovendeel bestaat duidelijk uit twee lagen. Het ziet er op het Nike Air Max 90 Donne eerste gezicht rommelig uit, maar als je ze draagt, ziet het er normaal uit, net als een laag. De binnenkant is zacht en vrij van irriterende naden.
09-11-2018 08:32
Szukaj postów Cytuj

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Regulamin | Polityka Prywatności | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS